14 nov. 2013

"På begäran"

 
Det har under hösten  diskuterats fram och tillbaka att jag skulle hålla nånslags pysselkväll eller "kurs" i pysslandet. Och nu är datumet bestämt!
 
onsdagen 27.11.2013 kl 18 - 21
 
 
 
Så, det blir alltså PYSSELCAFÉ istället för STICKCAFÉ denna gång  ;). Tanken är att man kan  ta med eget material och komplettera från butiken ifall behov finns. Deltagaravgift är 5 € och jag tar gärna emot  anmälningar, så jag vet med kaffe, glögg eller vad det kan tänkas jag hittar på... . Om ni undrar över nåt, så är det bara att höra av sig.
 
Jag har tänkt att man kan antingen pyssla i papper, som t.ex. julkort eller stjärnor m.m... eller också göra nåt smycke av pärlor... ja, det finns allt  möjligt kul man kan hitta på! 
 
Ja tietysti askarrellaan  myös suomenkielellä :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar