10 sep. 2013

För några dagar sen sa Jeanette att jag är en av hennes trognaste kunder. Själv frågar jag mig ... "hur tänkte hon där??? " :D
 
Randiga sockorna blev klara i förra veckan, så nu väntar jag bara att vädret ska bli mer ullsocks-anpassat...
 
 
 
Som jag redan presenterade så var följande projekt i planerna och det projektet är nu sådär... halvvägs och för att inte produktionen ska stanna upp, så har jag laddat upp med ett Debbie Bliss - Angel garn....
 
 
Vaddåå??? ... en trogen kund??? ;)
 
För att sen hålla ordning och reda (... pengar på freda...) på mina "sticklingar" och "virklingar" m.m., så har jag skaffat papper och penna, så jag kan ha allt på ett och samma ställe....
 
 
Over and out, från Heléne :)

1 kommentar:

  1. Verkligen kul med gemensam blogg när ni nu ändå jobbar i samma lokal, så vet man ju lite vad som händer på bådas sidor s.a.s...smart drag hörni!:)

    SvaraRadera