26 sep. 2013

Vi stickar och stickar...

... och stickar!
Vi har stickat mycket hela dagen och fortsatte sen på stickcafé hos Kruska med ett glatt gäng och en glad café innehavare. Mellan stickandet har jag fotat lite alster som fötts fram senaste veckan/veckorna :)
 
 
 Det har fötts några  par  sockor...


 
...och fler är det på kommande. Det var visst så att Jeanette fick in nya sockgarn i veckan. Färgglatt ska dé vá... man blir ju så glá!
 
För att sen bevisa att jag faktiskt pysslar också mellan varven på "min sida" av affären...

 
En ny teknik för mig: ett vitt papper eller en sida ur en bok, stämpelfärg och stämplar och ... visch...så har man  fixat de underbaraste papper själv för t.ex. kort... Häftigt! (tyckte jag :)  )
 
Så, nu far jag på en "mini-turné" till Hangö och Ekenäs och lämnar "allt" i Jeanettes goda händer.
Far gärna in och hälsa på henne, så känner hon sig inte så ensam... :)

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar